beanelliesmamma.blogg.se

2013-12-08
11:50:30

Munter
De hela började igår morse.. 
 Tjafs å gnat från båda hållen ..
De hela slutade med att jag dygnade.
La mig kl 13 sov till kl 17, rökte drack lite vatten å la mig igen, kl 23 vaknade jag igen, rökte å drack vatten å la mig igen. 
Så bye bye lördag å välkommen söndag!

Munterhet fortsätter å kan inte bara dem här dag ta slut!  

Men men fick lite glada nyheter på posten i fredags. 
3000kr fick jag på fonden å gubbens julklapp^^ 

Jag vart till och med lite känslosam när jag öppnade paktet å såg den ^^ 

Den e va så fin!! 
Åå just nu så känns de som att de paktet skulle lätta upp stämningen här hemma.. 
Valet å kvalet, ska jag eller ska jag inte ge han den? 

Sen så i fredags så fyllde minstingen 2år! <3

Tiden går för fort! Love you my baby girl! <3







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: