beanelliesmamma.blogg.se

2013-01-15
17:08:33

Vilken dag

Åå den verkar aldrig ta slut heller :/
Ha vart vaken sen 5:30 av misstag.
Jaa de va ett misstag å gå upp då:/

Jag trodde nämligen att kl va 6:30 å att väcka klockan hade gått sönder!

De va till och med på sekunden att jag väckte barnen redan då, frukosten stog redan på bordet å väntade på dom.

Jag stog i deras rum å va på väg å säga god morgon, dax å vakna, frukosten e klar, men i samma sekund som jag öppnar munnen så ser jag att deras kl bara är 5:34 :/

Hmm något va fel, så jag vänder om å går in till köket igen å kollar på klockan ännu en gång å ser att de stämmer!!

Så då satte jag mig vid bordet å åt upp deras frukost å läste Aftonbladet i lugn å ro :)

Åå när kl blev 6:30 så gick jag in å väckte dom å gubben :)

Han va tvungen å vakna då för att kl 7-15 hade vi tvättstugan, så nu e allt borta å rent :)

As skönt, om en vecka igen så e de dax igen å tvätta :)


Kommentar:
#1: mamma mu

Härligt att du skriver igen ;)
Gillar din blogg.
kram

2013-01-16 @ 22:31:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: