beanelliesmamma.blogg.se

2013-11-03
19:58:57

En dagen efter ;)
Så nervös jag va igår ha jag aldrig vart!
Jag å F ha planerat en överrasknings fest till våra gubbar ;)

Min gubbes vänner bor en bra bit bort så han hade ingen aning om detta!

Portade gubben från hemmet kl 16 å då sprang jag å hämtade en madrass å små plockade å klockan blev mer å mer.. 
Ingen av hans vänner hade hört av sig å klockan blev 18:15!! 
Taxin kommer om 15min ..
Nee nu jävlar, vart är dom?!

Slänger iväg ett sms å frågar vart dom är ..
På parkeringen ..
Klockan är nu 18:25, vart är den sista?!
Han ringer: Jag ska bara ta mina saker ur bilen så kommer jag.

18:27: taxin ringer ..

Skiit.. Kom igen nu!! 
Den sista springer upp för trappan å hinner bara sätta en fot i hallen ;)

Springer ner taxin å åker iväg ..
Smsar min svärmor att de är fritt fram nu för gubben å komma!

19:25 ringer de på dörren
(Festen va allså inte hemma)

F går å öppnar dörren å säger:
HEEJ KOSMOS!! 

Han tittar på henne å säger: Va? Hur vet du de smeknamnet? :/

Han tar av sig jackan å skorna å går in i vardagsrummet ..

Han tittar runt på folket å brister ut:
Va faan gör du här!? Å du!? 

Hela hans ansikte lyste upp å leendet gick från öra till öra :')

Han kramades å pussades å sa tack hela kvällen. De va den bästa presenten på länge sa han flera gånger om :')

Runt tolv så tog vi en taxi ner till stan å gick ut på krogen å festade vidare.
Dom sista 20 min så stog vi alla på dansgolvet :)

Efter krogen så blev de fyllekäk å en promenad hem. 

En av hans vänner somnade på soffan på en gång ;) hehe

Klockan 04:30 så sa jag go natt å somnade så skönt.
Klockan 12 så vaknade igen å laddade kaffet å lite frukost :)
Klockan 14 så sa hans vänner hejdå å åkte hemåt. 

Sen nu på kvällen så åt vi pizza tillsammans med alla barnen.
Sen blev de ett bad för deras del å sen en kvälls macka :)

Nu ligger alla i sina sängar å sover så söt:') 

Jag är så nöjd med överraskningen!
Den kunde inte blivit bättre <3
Tack F & P för hjälpen å en super trevlig kväll! <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: