beanelliesmamma.blogg.se

2013-11-12
22:00:35

Om en dröm kunde uppfyllas
Om jag fick välja en dröm så skulle jag välja detta:

Men tyvärr så ser man ut såhär:

Åå såhär:

Åå såhär:

..

En dröm ..
En verklighet ..

Men tänk om ..

På den första bilden är bara bristningarna och hänget reducerad.

Det ser inte ut som mig ..
Eller joo, såg ut så för 8år sen ..

Men de som är de jobbigast är att läkaren tycker att hänget/bristningar är för lite. Och att jag väger lite för mkt, 0,3 för mkt i BMI! Sen säger dom också att det försvinner med tiden ..

Vilken tid? .. Hur lång tid? ..
Jag ha redan väntat 8år på att de ska försvinna, blekas, tajtas till ..

De spelar ingen roll hur mkt jag tränar, går på behandlingar .. 

Problemet står kvar ..

Om man tittar på den första bilden så ser man en "normal kvinna/ungdom"

Sen 17 år ha jag sett ut som en "gammal tant"

Tänk om ..

Jag, just jag ..

Skulle få se ut som en vacker "kvinna/ungdom" 

Det är något jag aldrig ha fått göra ..


Kommentarer:
#1: Anonym

Gud vilken skillnad på bilderna! Tycker det är sjukt hur läkare resonerar .. Jag ser ingen övervikt på dig!

Svar: Tack <3
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-11-12 @ 22:33:11
#2: mamma mu

Vet att du inte håller med din mor nu,
men,
Träning hjälper faktiskt.
Man måste bara vara väldigt bestämd o hålla tränings tiderna,
vilket INTE är de lättaste när man har ett hem o barn o sköta o studier o allt.
Du är vacker min dotter!
o älskad av så många!

Svar: Men mamma om de nu hade vart så lätt å träna bort de, varför är de inte borta då?! Hänget å bristningarna kommer ALDRIG försvinna hur mkt jag än tränar! För då hade de försvunnit efter att B kom till världen ... Tack för ett grymt otroligt förstående ...
Mitt stressiga 4barns liv!

2013-11-13 @ 20:45:00
#3: mamma mu

Men då :(
De va ju inte SÅ du skulle uppfatta det!
Fan osså att man inte kan formulera sig i ord som dom finns i min lilla hjärna.

2013-11-13 @ 21:02:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: