beanelliesmamma.blogg.se

2014-04-07
20:05:13

Mhm jaha
Jag ha lyckats gå upp 2kilo på en vecka -.-' 
Jävla moffande åå matbegär!! 
Alltid likadant varje månad innan mensen -.-' 

En typisk Kia månad:
2veckor i samma vikt
1vecka moffa allt som finns!
1vecka svält å mat glöms bort 

Whata fuck! Kan jag inte bara äta normalt -.-'

Ha nyss ätit hamburgare + pommes
Eller aa Max 1 timma sen åå alldelses nyss så va jag i köks skåpen å rotade efter något gott åå jag känner mig jätte hungrig!! :o 

Tänkte oxå slänga iväg ett sms till gubben å be han köpa hem chips/ostbågar å lite godis! 

Hallå!?! Jag åt för faan nyss!! :o

Snacka om jag att ska ta tillbaka min träning sen när jag är helt återställd efter operationen! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: