beanelliesmamma.blogg.se

2014-04-28
11:35:25

Samtalsdag
Sådärdå, då va alla samtal klara för idag! 
Ringde gyn åå fick en telefontid bokad med en läkare angående sjukskrivningen.
Sen blev de ett samtal till Vc för att förnya sömntabletterna + boka en tid för utslagen jag ha fått på ryggen/sidorna! -.-'

Fick även veta att om ungefär 2veckor så kommer jag få en tid till en annan läkare angående mina "bröst"!!  

Åå herregud .. Panikångest!! 
Hjärtrusning .. Vette tusan om jag vågar visa "brösten"!! 

Tänk om han/hon säger Nej de blir inget!! Nee men de där ser "normalt" ut!

Åå herregud vad ha jag gjort!?! 

Vet faktiskit inte om jag klarar av åå gå dit själv åå "blotta" mitt fel framför en okänd människa .. 

Jag kan knappt visa min sambo, hur ska jag då kunna göra de framför läkaren!? 

Men samtidigt så vill jag, för då ha jag en chans på att få "normala" bröst .. 

Ååh jävla skit ångest!  Hatar dig!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: