beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-12
20:40:34

Då va helvetet framme igen ..
En enkel fråga åå så bröt helvetet löst igen .. 

Jag: När hänger du dom två tröjorna och din skjorta?

Han: Jaa, när jag rester mig från soffan!

Jag: Okeej åå när är de då?

Han: Sluta ge mig kommandon!!! Ställ inga kräv på mig för då blir jag bara sur och då vill jag inte ens göra de!! 

Jag: Men va faan jag måste väl få fråga när du hade tänkt å göra de!? 
Ditt svar va liksom inget svar på frågan!?

Han: Jaa men inte faan vet jag när jag tänker göra de!! Jag kanske oxå vill se de dom gör på tv:n!!

Jag: Jaa men säg de då, de va faan så mkt bättre svar än de du gav mig!  

Sur å besviken så går jag å hämtar 3 galljar åå tar tröjorna då reser han sig upp ur soffan åå nästan rycker tröjorna ur händerna på mig åå är allmänt förbannad åå går ut i köket .. 

Jag: Skit i de, jag fixar de!! 

Han: Nee!! 

Jag: Nee nu jävlar får detta va bra!  
Jag kommer ALDRIG mer fråga dig om hjälp längre!! Så jävla löjligt beteende..

Åå nu är han skiit sur åå pratar inte med mig .. 

Va faan gör jag för fel!?! 
Ska jag inte få be om hjälp!?

Jag gör faan allt i detta hem!
Tvättar, städar, lagar mat, diskar, hela å rena ungar åå när en enkel fråga från mig angående en hjälpande hand så ska man bli sur åå förbannad!? 

Nee, jag kör mitt race nu!
Det är jag å barnen åå våra rutiner!
Åå vill han va med så få han anpassa sig efter oss!! 

Han kan ta sitt jävla gym, ego, lathet åå dåliga attityd åå köra upp i arslet!! 

Ha fixat allt med barn, hem, dagis, skola, plugg/jobb utan han så fixar jag de nu med!! 

Fuck you!!! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: