beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-22
16:11:02

Fredag/ lördags morgon :)
Fredag: vaknade kl 06:30 hoppade in i duschen åå tog mina morgon cigg ;)
Väckte A kl 7 då hon oxå skulle hinna duscha innan tåget gick :) 

Klara kl 9 så tog vi alla grejer åå packande in de i bilen, de fick precis plats! ;)

Upp åå fixar barnen, N å M
 (A's brorsdotter)

Sen gav vi oss till tåget, köpte biljetterna osv :) 

Allt gick jätte bra på tåget, ingen gnäll eller gap, trots att N snuttefilt blev kvar i gubben jacka som va hemma -.-'

Framme i Arboga så började den roliga resan med all packning åå två barn :p 

Första stoppet: Konsum = fika!
Andra stoppet: Hitta Hå-ges = tårta med bebis på! 

Nu va allt köpt åå nu skulle jag bara komma ihåg vägen till J;)

Med tårtan på sufflettn åå all dess packning ;)

Men vi kom fram tillslut :)

Mötte upp L som satt å skrattade i sin bil åt mig å A åå all packning ;)

Kommer fram till J port åå ska få upp allt. A & L tog barnen å gick upp till J våning åå ringde på dörren. 

J öppnade i sin morgon rock åå blev helt ställd ;)

Ööööverrasking skriker jag där nere med all packning ;)

Åå Gud va kul vi hade åå barnen va lite små monster men de gjort inget ;)

Såhär blev de hela när allt kom på plats 













Så där ha vi hela kalaset :) 

Lördag: barn loppis!! :D

Hitta mkt fina kläder åå de mesta är bara märkes kläder ;) 

De dyraste kostade 50kr :p 







300kr kostade allt, billigt åå bra ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: