beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-14
06:50:20

Trötter!
Fy faan va trött jag är "gäsp"
De vart sent igår men Gud va kul man hade åå timmarna bara försvann :)

Jag å A chattrade på åå skrattade över våra tröga minnen ;)

Sen på något sett så inpulsade vi att vi skulle festa idag om jag inte ha allt för ont :) 
Ska inte ta några smärtstillanden idag pga av att alkohol + smärtstillanden inte är bästa kompisar :p 

Såå få hålla tummarna att jag inte får allt för ont :) 

Sen igår så kastade jag ut dom stora barnen efter T läxor så att jag kunde städa :) 

Dammade, dammsög, skurade, startade en maskin tvätt, vikte/la in ren tvätt, hängde den nya åå tog disken, Jaa jag vet att jag inte får! 

Men jag kan inte leva i ett skiit hus!! 

Sen så kom barnen in åå då fick dom kasta sig i badet åå menas dom badade så värmde jag på maten som väntade så fint på mig i kylskåpet :) 

Sen vart de lägg dax för barnen åå gubben kom hem efter 3timmar på gymet (säger inget så ha jag inget sagt)

Tog min vanliga promenad till netto med A åå se blev kväll åå nu kan ni läsa högst upp igen ;) 

Nee nu ska jag ta fixa lite frukost åå dom två minsta åå sen försöka få upp gubben ur sängen -.-'

Önska mig lycka till!! Ha försökt sen 06:00 när jag skulle gå ner med dom två stora till taxi och bussen.. 

De hela slutade med att N fick vara uppe helt själv då han "råkade" somna om som han själv sa när han fick sig en utskällning! 

Men den gick väl inte in i huvudet då han som sagt fortfarande ligger i sängen åå tok sover -.-'

Nee frukost va de! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: