beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-06
13:34:16

Trygg-Hansa
Sådär nu hänger jag med precis när de min försäkring :) 

De va sjukt mkt och göra och komma ihåg, men den här gången så skrev jag upp allt i lugn å ro åå frågade om jag hade skrivit rätt :) 

Frågade oxå om de finns mer grejer som ingår, tex: sjukskrivning, sjukhusdagar? Aa då de fanns de :) 

Sjukskrivnings rätt: minst 30dagar
Sjukhusdagar: per dag
Organförlust: 10% av 803 000kr 

MEN de e inte säkert att jag får något.
Dom måste läsa igenom alla mina journaler, och där efter tar dom beslutet. 

De hela kan ta 2månader, upp till 6-8månader. De beror på att dom kanske inte få in alla mina journaler när dom gör en efterfråga med min fullmakt som jag ska skicka in dagen innan operationen. 

Som snabbast kan de allså ta 2månader. Så de e bara å hålla tummarna att jag få nån hjälp från dom.

Åå få jag dom pengarna så ska dom stoppas undan på en gång!! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: