beanelliesmamma.blogg.se

2014-03-10
23:13:46

Vänta å vänta ;)
Beställde allt i fredags kväll å nu på kvällen fick jag mail om att allt är packat å skickat :) 

Allt befinner sig i Göteborg redan så jag kanske få hem allt imon :D 

Gud va kul! Det ska bli riktigt kul å få öppna allt å få se hur allt ser ut ^^ 

Va på stan idag oxå åå tog en frukost/lunch/fika med svärmor på hennes lunch :)

Följde henne tillbaka till jobbet åå där efter fortsatte mitt letade efter de absolut dom sista grejerna :) 

Gick en å möte upp sega A som skulle ha kommit ner till stan två timmar tidigare ;) 

Fixade hennes ärende åå sen tog hon å jag bussen till B skola :) 

Sen ha vi bara snackat skit å skrattat åt de nya spelet!! 

Ring på snabeln ;) hahaha

Så jävla kul åå Gud va ont i magen man fick!! Hahah 

Så sjukt spel men så kul!! 

Man ska sätta på sig en mask åå försöka få upp ringarna på snabeln!
Inga händer få man använda åå den som få upp sina tre ringar först vinner ;)

Aa nee de va så jävla kul :D

Men nu ska jag ta å krypa ner i sängen! 
Är jätte trött å de värker riktigt ordentligt i magen efter den här dag! 

Mkt vila imon för min del annars är nog inte sjukhuset så långt borta för min del :( 

Nee men skiit samma, ha haft en toppen dag med mkt skratt å skit snack^^ 

Natti natt



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: