beanelliesmamma.blogg.se

2015-04-07
19:28:56

Mhm ..
De här med att "banta" går ju skiiiit bra eller så inte!!!! 

Finns de inget gott hemma så ställer jag mig o bakar något gott -.-

Denna härliga o helt underbara kakan bara flög in i mitt kök sisådär kl 23 igår kväll!! :O 




Åh självfallet så åt jag en bit, två bitar.. 
Tre bitar o nu är jag bit nr 6 -.-' 

Whata fuck!?!? 

Vågen går uppåt o uppåt 
"Undra varför" 

Såg mig själv i balkongglaset Oooh omg!!! :o 

Jag ljuger inte men jag ser gravid ut!!!!
Oh min första tanke va: 
Va bra då kan jag ta en till bit kaka 

Hallå!!!?! 
En till kaka är nog de sista jag behöver just nu!! :O


Tadaaa!! Ett svullo kommer lastat :p 

Träna för i helvete!!  
Bli bra hand faan så jag kan få träna hela kroppen!! 

Såhär kan jag ju inte se ut hahah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: