beanelliesmamma.blogg.se

2015-04-23
19:47:52

Snälla skjut mig!! -.-
Är så jävla trött hela tiden, huvudet värker konstant o jag känner hur jag bara mer o mer tappar all ork! 

Se du stjärnan i de blå? 
Aa jag ser hur många som helst!!
Ljusa prickar i synfältet, även där när jag blundar.. 

Min kropp går emot mig just nu.. 
Inget verkar stämma! -.-

Va upp till gyn i veckan oxå o de va ju inget posetivt heller.. 
Något är fel men vad vet dom inte..
Dom tog en massa olika prover så imorgon ska jag ringa dom o se om dom provsvaren är klara ..

Är de inget fel på dom så måste jag upp dit igen för ytligare prover/undersökningar.. 

Så snälla skjut mig! 
Kan allt bara ta slut någon gång ...

Men med ett fake leende utåt så är de ingen som ser att min ork är slut 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: