beanelliesmamma.blogg.se

2015-04-24
17:31:02

Tillbaka till stolen
Jaha o då va de dax igen o bosatta sig i stolen! 
Prov svaren hade kommit idag o ingen sjuk fiffi men de visste jag ju redan så aa tillbaka till stolen .. 

Man kan ju inte få en sjuk fiffi med en trogen partner, inte mer än kanske obalans men de gills inte ;) 
De kan ju även nunnor få hehe :p

Aa nee men så tillbaka till stolen för mer undersökningar o prover..

Känns riktigt pissigt o va tillbaka faktiskt! Trodde att allt skulle ta slut men nee, snart 1år efter operationen så välkomnar vi tillbaka någonting som nu läkarna inte vet svaret på ... 

Ha ingen koppling alls till buken längre så rent jävla tekniskt så jag INTE ens kunna få en lätt flytning ..
Men nu är de så att jag ha en riklig flytning! 

Ni tjejer vet nog hur de kan vara precis innan mens eller ägglossning då kan man ju få de, men hallå jag ska inte kunna få de!! :o 

Ingen obalans, frisk fiffi, nada svamp, ingen tapp/livmoder så vart i helvete kommer de ifrån!? :o 

Tänker ju inte gå med flytningar rester av livet!! 
Det är ju så ofräscht!
Man känner så oren o äcklig -.-

Det vart ett väldigt öppet blogg inlägg idag men va faan vad är felet lixom!? 

Aa nee, men efter samtalet så gick jag ner till stan o lunchade med F ^^

Sen gick vi igenom staden o snackade skit :) 

Sa hejdå o då gick jag o shoppade två bh:ar o tre trosor :D

Visade gubben dom nyss o han kände o klämde på bh:
Åh fy faan! Falsk marknasföring ju 

Haha!! Jaa, vem behöver fixa tuttarna när man kan köpa dubbla på stan ;) 

Aa nee nu ska jag försöka få iväg han o hämta hem pöjken o köpa med sig lite Kina hem :') 

De förtjänar jag idag efter de samtalet o den härliga huvudvärken som vägrar släppa ;) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: