beanelliesmamma.blogg.se

2015-01-20
23:28:18

Snart dax å nana
Idag va min första dag på elit men va inte riktigt peppad till de :/ 

Men väl på plats och iakttagit personalen + arbeten så kändes de bra :) 

De vart till och med lite över tid (1tim) 
Men de gjorde inget ^^

Känner mig dock som en vilsen höna där men de sätter sig nog snart vart allt finns och hur dom gör :) 

De är så olikt från de stället jag ha vart på tidigare, men dock så likt ändå :) 

Men Gud så ovan jag ha blivit sen jag fick ta min paus! :o 

Men men de kommer nog snart igen åå snart så kanske jag inte är så blyg osv :p 

Efter jobbet så gick till affären och köpte lite mat å en blomma + choklad till gubben min ^^ 

Han fixade teorin på mc och fast jag inte tycker om att han ska ta mc kortet så är jag glad att han klarade av provet :) 

Efter maten så sprang jag ner till gymet tsm med C. 
Och fy faan vad hon kör!! 

Jag är faktiskt sååå jävla stolt över henne och de hon gör!! <3

Jag däremot kände mig lite lost på gymet men jag tränade iaf ^^ 

Nee nu måste jag lägga mig! 
Klockan tickar iväg för fort åå snart ska jag upp igen ...! 

Natti natt å dröm sött på er ^^ 

Love and kisses! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: