beanelliesmamma.blogg.se

2015-07-18
17:50:31

Jag gjorde de!!
Jag f*cking gjorde! :o

Jag med familj åkte till stranden, hade världens panik i kroppen i bilen dit.

Slängde iväg ett sms till min mor i paniken till och med. 

Kommer fram till stranden o det va inte så mkt folk där, vi o en familj till 
Thank god for that!!

Byte om på minstingen o hon fick full fart ner till vattnet så hade inte så mkt till val än o kasta av mig linnet o dom sjukt slappa shortsen o springa efter!

Gick där i vattnet o följde efter minstingen men hade stor koll runt om för o se om de kommer mer folk o självklart efter blickar.

Det va bara vi där o den andra familjen länge. 
Tillslut kom de ungdomar o andra vuxna så då gick jag upp med barnen o sa att nu fikar vi. 

Klädde på mig linnet på en gång o då försvann ångesten. 

Efter fikan så packade vi ihop o gick mot bilarna igen. 

Nu ha vi precis landat hemma, barnen kollar på tv o jag sitter ute på balkongen o dricker kaffe :) 

Fast nu blåser de väldigt kallt så ska in o slänga på mig mjukisarna o sen bara njuta av att vara hemma igen ^^ 

Kommentar:
#1: mamma mu

Så stolt över dig!

Svar: Tack mamma ^^
Mitt stressiga 4barns liv!

2015-07-19 @ 10:32:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: