beanelliesmamma.blogg.se

2015-03-12
20:53:22

Onsdag
Jaha då sitter man här igen. 
Vet inte vad jag ska skriva riktigt :/ 

Sitter med lurarna i öronen o gubben spelar på Xbox. 

Barnen sover o jag känner mig såå rastlös :/ 

Vill göra något men samtidigt så orkar jag inte :/ 

Det vart typ tomt inombords :/ 

Fast med rätt musik så pumpar vi upp humöret igen! 

Inga depp minner här ;) 

De finns för mkt o vara glad för! ^^ 


Med denna låt så kan man inte deppa ihop med, följ med rytmen o upp med humöret! :D 

Oh juste! Idag så fick Trygg-Hansa dom sista papperna från min journal :D 

Så snart får man veta om de blir ett nerslag eller inte. Men jag tror på nerslag :/

Men iaf snart klar :) 

Byebye nu blir de o pumpa upp humöret ;) 


Love and kisses 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: