beanelliesmamma.blogg.se

2015-03-03
23:57:16

Tisdag o jag älskar den!
Hela dagen ha jag gått med ett stort leende o mkt skratt :D 

En mys start med B på morgonen, strax innan hon o jag gick så kom lilla N upp o satte sig breve helt yrvaken tsm med snutten ^^ 

Sa hejdå till B när hon fortsatte vidare med bussen till skolan <3 
( såååå stor!!! )

Går in o köper mina biljetter, gå sen in på Pressbyrån o köper cigg :)

På väg till rätt spår så kommer en av tjejerna från skolan, vi går tsm till spåret o under den tiden så ringer min lilla hurtiga B: 
Hej mamma! Nu har jag gått över vägen till skolan. Sitter du på tåget nu?

Så himla sött :')

Står vid spåret o tåget kommer närsom då kommer ännu en tjej från skolan :D

Vi sätter oss o hela resan så skrattas de trots att klockan inte är mer än 7 :p

Väl framme i skolan så blev vi tre typ portade från matlagningen! 

Vi stog där som tre fån med hakan i golvet o samtidigt så säger vi:
Jaha men vad ska vi göra då!? 

Alla började skratta igen o läraren stog o kollade på oss :p hehe

Läraren: Jaa men ni är ju duktiga o alltid i tid o sist hem så idag får ni ta buffén.

Jag o tjejerna: Men.. Jag vill laga mat o ha luckan. 

Läraren: Ni ska baka, en varsin kaka/dessert o sen så tar ni o fixar allt till buffén. Ni får kul hehe

Sagt o gjort åh Gud så kul vi hade :p

Läraren kom flera gånger o va nyfiken åt vad vi fnittrade åt ;) hahah



Snittar med ungs grillade paprika o vitlöks röra efter min egna tycke o smak ^^

Så gott! Gick o tjuv åt hela tiden ;) hihi

Sen va de dax o stänga igen o börja städa :) 
Idag va de stor städning på schemat, jag röjde hela torr förrådet! 
Sen tog jag alla bleck, kastruller, lock, katiner o sorterade o ställde snyggt ^^

Sen fick jag den stora nöjet o leka med vattenslangen ;) Tihi 

Vi alla åkte skridskor där inne innan vi fick bort allt vatten hahah!!

Resan hem tsm med skoltjejerna va extrem kul o resan bara försvann ;)

Stackars dom som fick stå ut med oss hahah!!

Hela vägen hem så pratade jag med M o de blev en hel skratt där med :p 

Väl hemma så kollade jag posten o såg att mitt paket från Kina ha kommit! :D

Upp o lämnar väskan o säger att jag går o hämtar ut paket ^^

Hämtad o hemma så kliar de riktigt i fingrarna o jag sliter upp paket!!

Yes!!!! Det är en av tröjorna :D




Sååå jäkla kär i den!! :'D 

Två plagg kvar från Kina! Hoppas dom kommer oxå den här veckan :D

Gubben gjorde mat o seg som jag va så ville jag först inte ha men ångrade mig när jag såg B tallrik :p

Efter maten så va de dax för B o lägga sig, satt där inne på rummet ett tag :')

Hörde hur båda töserna snoozade så sött ^^ 

Sen blev de ett bad för mig o de va så skönt o avslappnande ^^

Klev upp o satte på mig lite kläder o njöt av lugnet här hemma <3

Då ringer bästaste C och jag fick rykta in som fisk dödare ;) hahahah

På med picen o går över (2min bort)

Kia the fish killer ;) hahahah!!! 

Nee nu ska jag ta o dricka upp min saft o sen blir sängen för min del :D 

Love and kisses 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: