beanelliesmamma.blogg.se

2015-05-02
00:23:04

Aj jävlar va ont!
Höger äggstock håller på o bråkar med mig nu! 
En ny blodboll (cysta) håller på o växer o det känns!! 

Dom känns bara när dom är stora som tur är. Är samtidigt glad att jag inte känner när dom "sprängs" för sägs att det gör verkligen sjukt ont :o 

Men men förhoppningvis så är den sprängd snart o att jag slipper känna de!

Peppa peppa ta i träd vill säga! 

Nee nu såhär på kvällen så sjönk jag ihop lite grann.. Tappa precis allt o blev nerstämd.. Fick en pytte ångest attack i duschen o tårarna kom.. 

Vette tusan varför heller!? 
Tog ett bad tsm med gubben när minstingen hade lagt sig o somnat o inget ha hänt under dagen heller men ändå så kom ångesten .. 

Aja nee men så va/är min kväll, 
Ligger i soffan, äter chips o dipp framför en dålig film med gubben breve mig. 

Men ska nog släcka ner allt o leta upp kudden min istället ^^ 

Natti natt o dröm sött

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: