beanelliesmamma.blogg.se

2015-05-03
14:51:41

Ingen titel
Förbannade jävla skit dag!! 
Det va en bra start på den här dagen men nu ger jag upp

Nu är de slut på anpassningen o tissandet 

Jag valde inte ett liv med tysthet
Jag ha mina åsikter 
Dom kanske inte alltid är rätt men jag ha dom!

Jag kan anpassa mig MEN bara för ett tag

Jag kan vara svår o leva med då jag ha redan ha en plan hur allt ska va o se ut

Jag kan ändra små grejer, inga problem 
Men det jag kräver är uppmärksamhet, omtanke, närhet o mest av allt uppskattning 

Dom fyra saker är A-O för mig

Slutar något av dom så slutar jag med

Jag är en mkt krävande människa o leva med det hyssar jag inte ner!

Jag ha mina fel o brister oxå precis som alla andra. 

Jag kan ta mkt pajkastning MEN en dag blir de för mkt o jag blir gapig, arg, ledsen, förbannad, fåordig, rent ut sagt en jävla bitch! 

Jag stänger av allt o går undan, helst av allt så går jag ut o går! 

Så mina brister: 
Tål ej nertryckningar 
Gapig som arg
Försvinner ut
Hatar mobilen när jag är arg
Stänger av o blir fåordig
Tittar inte på människan 
Hatar o prata när jag är ledsen, arg, besviken osv. Jag skriver! 
Jag kan vara dryg i mina svar
Visar klart o tydligt om jag inte tycker om något

Där ha ni typiskt mig som arg

Men jag ha även mina bra sidor precis som alla andra!

Älskar ge folk ett leende o gott skratt
Kan bjuda på mig själv väldigt mkt
Försöker ha ett leende hela tiden
Kan lyssna på andra o finnas till
Mina kids går allt först o jag vill ge dom allt
Jag ställer oftas mig själv åt sidan för att andra ska ha de bra
Överraskningar, vilka som helst älskar jag ge
Är oftast glad o påhittig  
Kan jag så hjälper jag oftas till på ett eller annat sätt

Som sagt jag ha mina fel o brister o dom försöker jag inte o dölja 

Ibland så blir de för mkt av de negativa o så är de tyvärr för alla 

Ingen kan säga att den är perfekt för det finns inte något sånt ord!

Så aa nee ni alla som tror sig vara helt fel fria borde kanske ta en titt eller två på er själv i spegeln innan ni dömer andra

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: