beanelliesmamma.blogg.se

2015-05-01
14:41:24

Jaa här ha de inte vart så värst blygt
Dom senaste inläggen ha ju inte vart dom blygaste precis men va faan lite få man bjuda på sig själv :p hehe 

4 dagen idag med "förkylningen" o nu ha även jag blivit förkyld hahah!!

Täppt o ont i andningen + huvudvärken men igår va nog en hemsk dag! 

Vaknade med migrän, så hela dagen/kvällen så sov jag. Vaknade emellanåt o drack tea/vatten, ut o ta några snabba bloss o sen bädda ner sig igen. 

Mot kvällningen så va något bättre o jag bet ihop o hade en mys kväll med töserna <3 

Dock så blev de ingen brasa för dom två då det va tänd förbjud :( 

En mkt besviken B som hade sett framemot brasan <3 

Idag så blir de inte gjort här hemma, B ha åkt hem till sin far o jag o minstingen ligger i soffan o kollar på Barnkanalen ^^

Gubben håller på o packa sig iväg till gymmet så nu blir de verkligen tyst här hemma o de tackar mitt huvud för! 

Ska nog passa på o vila ögonen tsm med minstingen ^^ 
 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: