beanelliesmamma.blogg.se

2015-05-12
06:47:21

Mhm de va ju intressant
Japp precis som titeln heter :p
Igår så fick hjärnan sig en rejäl chock:O

En total förvirring o hur man vred o vände på tankarna så kom man aldrig fram till något svar :/ 

Åh ju mer man började tänka ju mer förvirrad blev man o fick tusen frågor istället :p

Sen så chocken, en sån där som man bara tappar hakan av o orden bara försvinner :p

Ett stopp o spola tillbaka, när/hur/va/ne o ännu mera va?! :p

Lika förvirrade ni är nu o börja tänka:
Va faan snackar hon om!? 
Precis så va de för mig igår ;) hahah

Aa nee men en sak är säkert iaf o det är jag är fucking unik ;D hahah

Hata mig eller älska mig, ditt val o de valet kan jag inte välja åt dig heller, jag är som jag är o en någon så lärd annorlunda :p

Aa nee nu måste jag få klar minstingen för dagis ^^

Sen så kommer M o då blir en jäkla mkt kaffe :D 

Love and kisses 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: