beanelliesmamma.blogg.se

2015-09-03
17:22:27

Efter en paus
Ännu en paus från bloggen så ha mkt hänt. 
Numera består min familj av 3st
Mig o mina två töser <3 

Just nu försöker vi hitta nya rutiner o det går rätt så bra :) 

Sen så ha jag fått kontakt med många gamla vänner o många nya o det är då kul! ^^

Inga tysta kvällar o få ha alla här hos mig är så underbart! 

Jag ha haft en sån otrolig hjälp av mina helt fantastiska vänner, dom ha stöttat mig, hjälpt mig o töserna med allt ^^

Min hjärna o kropp ha verkligen spelat mig många spratt o glömt bort grejer. Tok däckat så fort man ha satt sig ner, glömt bort o äta osv. 

Såå tusen tusen tack tjejer! Jag kommer aldrig kunna tacka er tillräckligt för det ni ha gjort till mig o töserna! <3 

Just nu är det mkt som ska falla på plats i vardagen o hitta en bra rull på de nya :) 





Kommentar:
#1: mamma mu

Ja var så god min tös, de va så lite så ;)
trots att du inte nämnde mig alls i texten :(
fast de e klart, jag är ju inte där NU.... ;)

Svar: Åh självklart tack mamma! <3
Mitt liv med mina två töser! :)

2015-09-03 @ 21:20:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: