beanelliesmamma.blogg.se

2016-08-31
14:51:49

Kaffe i lugn o ro

Efter en vaken natt igen så sitter jag här på balkongen o dricker mitt kaffe.
Idag är det bara jag o knoddarna, P är iväg med jobbet o kommer hem imorgon igen.
Jag ska ta o röra hela hemmet o få tillbaka de där mysiga o varma hemmet igen!
Har ju inte kunnat göra så mkt i hemmet efter operationen så det ser ut där efter oxå. Kanske inte katastrof men tillräckligt för att jag ska känna "usch o blä"

Sen så är jag inte riktigt mig själv, jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tänka osv. Det är som att man är fast..
Hatar den känslan!
Detta är inte jag, detta vill jag inte ha men ändå så är så

Hur ska jag ta mig upp ur detta
Hur ska jag våga lita igen
Kommer jag kunna förlåta o fortsätta

Jag vill men kan jag?

Varför va detta tvungen o hända..
Jag må verkligen inte bra, jag går här i min ensamhet, pratar inte med någon, stängt ute precis alla, jag är helt solo

Jag går runt o runt dag som natt,
Vågar inte somna riktigt..

Jag hatar verkligen detta!!
Varför, varför hände detta


Kommentar:
#1: Älskling

Jag älskar verkligen dig och du betyder så mycket mer än vad du kan förstå för mig! Allt som har hänt och blivit sagt kan vi tillsammans bearbeta och det kommer att kräva energi från oss båda! Du är aldrig helt solo för du har en otrolig vänskapskrets och familj som stöttar dig, även dumma jag är vid din sida! Vi har sagt och gjort dumma saker bägge två, men nu får vi tillsammans ta tag i detta och hitta varandra igen! Du är verkligen nyckeln till mitt hjärta och detta får ta den tiden det behöver
P ❤️ K och det får du aldrig glömma

2016-09-01 @ 19:40:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: