beanelliesmamma.blogg.se

2016-02-12
00:27:52

Tuffa dagar, Jobbiga nätter
Just nu så verkar allt va upp o ner men samtidigt ok. 
Livet rullar på sakta framåt, men ibland så känns det som att man går bakåt o allt stannar! 

Jag är så rädd för framtiden, den skrämmer mig. 
Gör jag rätt steg framåt? 

Den senaste tiden så hela min värld vänds upp o ner, så många sömnlösa nätter, oro o såå många tårar som ha runnit! 

Men jag är så otroligt tacksam att du står kvar här vid min sida o stöttar mig! 
Tack o jag menar verkligen tack!
Tack för att jag fick gråta ut hos dig när världen rasade under mina fötter.. 

Jag gråter än idag över det där samtalet som jag fick den där morgon! 
Paniken, rädslan av att förlorar de käraste! 

En sak är säkert du kommer alltid ha en egen plats i mitt hjärta, du ha gett mig den finaste gåvan man kan ge någon! 
Mitt mirakel eller aa vårt mirakel!

Men som sagt varje dag är en kamp. 
Försöker o kämpar vidare. 

Sen så finns det en sån fin person jag saknar så förbannat mkt! 
Så mkt att det gör så jäkla ont!
Hon ingår i min lilla familj o hjärtat i fönstret tänder jag väldigt ofta för lilla solstrålen, ska snart åka till solstrålen min. Ska ha med mig minstingen dit o hon ska få lägga en gåva där <3

Mina barn saknar henne massor o frågar om henne väldigt ofta.
Jag ha sett att hon ha hittat sin kärlek o jag är så glad för hennes skull o jag önskar all lycka henne! 

Det är så många tankar i mitt huvud o allt vill ut samtidigt så förlåt om detta inlägg blev rörigt, men det är så mitt liv är just nu. 

En enda stor klump..
Men ljustet finns där dock en bot bort men den finns! 






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: