beanelliesmamma.blogg.se

2016-09-02
03:39:54

Minnen

Idag så fick jag en redig jävla flash back!
Trodde aldrig att jag skulle behöva gå igenom en sån till.

Så liten o rädd, paniken kom fort!

Jag är nollad, tryckt o tom..
Hände de verkligen igen

Dragen o fast i hemmet
Balkongen blev min
Jag hade ingen utväg

Tack C för att du kom o fanns
Tack T för att du ringde o fanns

Men nu är jag helt slut, men trots de så kan jag inte somna.

Det värker i kroppen
Hjärna går på högvarv
O blicken, jaa den är tommare

Mitt i allt så tog jag bort allt från median.
Inga appar kvar förutom Fb o instagram
Men där ha jag bara familjen kvar

Jag orkar inte, det verkar som att allt blir bättre om allt o alla vänner försvann.
Då slipper jag oroa mig
Tissa o vänta

Nu finns det inget någonstans
Förlåt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: