beanelliesmamma.blogg.se

2019-09-06
12:45:48

Ibland
Ibland så undrar jag verkligen hur allt hade sett ut om jag inte ha vart sjuk.

Ibland så undrar jag verkligen hur alla runt omkring orkar med allt, för det gör inte jag nämligen. 

Ibland så känner jag mig så ensam allt

Ibland så känner jag mig som en börda för alla

Ibland så vill jag bara dra täcket över huvudet o inte kliva upp, men jag biter ihop o kämpar igenom varje dag

Ibland utan någon nytta då allt bara blir fel, känns det som

Ibland så vill jag orka med allt o jag kämpar med det slutar med att kroppen stänger av o jag blir sängliggandes allt från dagar till veckor

Ibland så är humöret nere i botten pga värken, orken o dimman tar över, men jag kämpar då med att vara närvarande 

Ibland så känns allt hopplöst o vill kasta in handduken helt o hållet, men det kan jag ej. 

Så ibland undrar jag bara hur ett liv utan sjukheten hade sett ut



Kommentar:
#1: Mamma Mu

Precis som jag känner det, allt som oftast.
Vi är så lika min dotter.
Önskar inget annat än att du ska få en diagnos o kunna få hjälp o börja leva DITT liv.
Älskar dig o du,
Förlåt för alla bottenskrap du fått ärva från mig 😭

2019-09-15 @ 21:35:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: