beanelliesmamma.blogg.se

2019-01-12
00:42:30

Länge sedan
Det vart ett bra tag sen man skrev här!
Mycket har hänt sen sist.
Tex:
Många kalas
Dop/bröllop
Och en annan massa högtider!
Men det största för min del i år var att jag friade till min sambo på julafton framför hela hans familj! 
Självklart så fick jag ett Ja från han hihi

Minstingen här hemma ska börja på karate
(Som hon har väntat!) 
Dom andra två knoddarna har inte riktigt hittat sin grej än
Så vi letar än hehe

Men ikväll så sitter man här själv i soffan
Gubben är uppe i Stockholm med jobbet och kommer hem imorgon någon gång.

Men jag och barnen har haft en hel mysig dag/kväll tillsammans!
Film mys, pizza och lite gotti!
Kl 20 så hade jag tre trötta barn som nästan somnade här i soffan.

Kl 20:30 så sussade dom så sött i sina sängar
Och sedans dess har suttit här i tystnaden
Och saknat min gubbe extremt mycket!

Men men han behöver också få komma ut och roa sig och bara få vara sig själv och inte pappa! 

Imorgon bitti så hoppas att knoddarna sover länge och inte har allt för bråttom upp.
Enda dagen på veckan som dom får spela på sina Ipad, ps4 eller datorn! 
Jag själv hatar spel och sånt,
Har inte enda spel på min iPhone ens!
Blää!

Lite små skärpning folk: 
Stäng av skärmarna och umgås med din familj, vänner!
Spela sällskaps spel tillsammans, 
Gå ut till parkerna,
Jaa gör vad som helst förutom och sitta fast framför dom där små rutorna!
Ni missar mycket!

Nej, usch vad gnälligt det blev!
Fy mig! 

Jag ska nog ge upp för den här dagen och bädda ner mig i den stora tomma sängen som ekar!
Tur att man har måååånga kuddar!

Sov så gott på er!
Love and kisses (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: