beanelliesmamma.blogg.se

2012-12-26
22:32:53

Blogg torka ..

Bloggen ha fått vila en stund.
Ha haft fullt upp här hemma med allt å lite till.

Jul måste jag säga mer ..

Min mor kom upp dit den 19 å hon stannar till den 2/1-13 :)

Super skönt å ha henne här.

Fast idag blev jag j"vligt ledsen ...

Jag å mamma gick ner till stan för att leta efter något man kan ha ..

Visst jag hittade ett par byxor ..
Åå fy f"n va ledsen jag blev ..

Skäms så för storleken så tänker inte äns skriva den ..

Jag ha aldrig känt mig så äcklig i hela mitt liv ..

Va f"n ha jag gjort med själv!!
Jag skulle inte äns kunna bli ledsen om gubben skulle pippa någon annan just nu ..
Jag skulle förstå han!!

Inte äns jag själv skulle kunna peta på mig om jag hade den här kroppen framför mig ...

Med gråtet i halsen så gick jag in i en hälsobutik å köpte mig bantnings piller..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: