beanelliesmamma.blogg.se

2012-12-12
21:27:50

Kväll :)

B lucia va jätte fin ^^
Min stora tjej <3
Bilder ha ni längre ner :)

Idag va jag duktigt å lagade mat idag!
( typ en vecka sen jag stog vid spisen )

Hemma gjorda biffar, sås, potatis å brocolli :D mums

Sen väntade duschen på mig!
Duschade klädde på mig i sovrummet.
Åå mitt i kriget med leggings så tittar jag ut genom fönstret å ser att grannen på andra sidan gården står å kollar!! :o

Jag få panik å hoppar in i v-rum å brättade detta för gubben, åå till svar får jag: jaa, men du brukar ju kolla in hos grannarna du med :/

Men de e slut där!
Gubben sitter å spelar C O D med sin kompis, såå hans j"vla kompis hörde oxå allt ..
Jaha man få väl bara skratta åt detta:p

B lucia kommer nu :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: