beanelliesmamma.blogg.se

2012-12-01
21:29:37

Lördags mys med gubben!! <3

Nu blir de film, chips å dip, cola å en massa mys med gubben ^^

Åå just de!
Igår håll jag på å bli förbannad!!
Jag, gubben å N åkte runt i hela j*vla stan å försökte hitta en stor adventljusstake, de tog oss 3 timmar å hitta en!!
Åå dyr som f*n va den med :o
Aldrig säger jag!!

Idag hade vi bara en grej å göra å de va att hitta en present åt lilla N som blir 1 den 6 :D

300 kr kostade den, dyrt? Jaa!
Men jaa man fyller ju bara 1 än gång så då få de väl vara lite dyrare :)

Nee nu ska jag gå in igen å kolla så att gubben ha stängt av data spelet så att de blir film nån gång :)


Kommentar:
#1: mamma mu

Va mysigt de ser ut.
o ja, köp fler röda kulor så blir du garanterat nöjd med granen

2012-12-02 @ 10:32:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: