beanelliesmamma.blogg.se

2012-12-30
12:21:13

Stackars N :(

Den här veckan ha inte vart N bästa vecka :(

Feber, hosta å snoret bara rinner ..
Hon ha sovit jätte dåligt om nätterna pga hostan.

Men igår va de extra synd om henne.

Hon hade precis vaknat efter sin förmiddags sömn,
Hon ställer sig upp i sängen som hon brukar göra.
Men den här gången så nös hon till,
Sen kom de värsta skriket jag nånsin ha hört!

Springer in i sovrummet å ser att hon blöder från munnen!

De va inte lite blod som kom,
Skriker till gubben att hon blöder från munnen, han springer till köket å fixar en falska vatten.

Jag å N står i badrummet å sköljer munnen med en massa vatten.

Sen så ser jag att hon ha slagit i tandköttet, precis där hennes nya tand e på väg ut!

Hon måste ha fått en bra smäll när hon nyste till!

Efter ett tag så vart allt bra igen å nu ser de bra ut igen i munnen på henne <3

Stackars min lilla toka! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: