beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-10
14:34:02

Bio idag!! :D

Ikväll så ska jag å A på bio!! :D
Faan va kul, de va as länge sen bara jag gjorde något utan barnen.
Men om jag ska vara ärlig så ha jag lite dåligt samvete att jag ska lämna barnen hemma tillsammans med gubben :/

Jag ha ju aldrig lämnat någon av dom själva, barnen kan va väldigt elaka å inte lyssna på gubben när jag lämnar hemmet.
Så brukar de bli när jag bara ska gå till affären själv :/

Men jag vet att gubben kan ta hand om dom så där e jag inte orolig för fem öre,
Utan de e hur barnen beter sig :/

Dom e vana vid att jag alltid e hemma,
Men de kommer säkert hå jätte bra, det e nog bara jag som e en höns mamma/ militär mamma ;)

Älskar mina små terrorister;) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: