beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-19
11:51:22

Då va lilla N sjuk igen :(

Inatt va de inte roligt å vara små barns förälder kan jag säga er! -.-'

Lilla N e så j*vla förkyld så att hon inte kan andas via näsan.
Så inatt fick jag ta fram nässugen å saltlösning.
Åå fy faan vilket liv de vart!
N skrek rakt ut, panik/ledsen/arg å trött av hon. Men så fort hon kände att hon kunde andas via näsan igen så lugnade hon ner sig å somnade om.

Åå så håll hon å jag på flera gånger inatt.. Som förälder blir man så frustrerad att dom små inte ligger still för då går allt så mycket fortare å lättare.
Mindre kamp = fortare går de.

Aa nee så jag e ganska trött idag men sova få jag ej göra då alla barnen e hemma den här veckan, så de e bara å bita ihop å hoppas att den dumma förkylning försvinner fort!!


Kommentar:
#1: mamma mu

Jösses så fin o go hon är!
Saknar o längtar efter er alla!
kramar i massor

2012-11-19 @ 17:15:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: