beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-23
15:06:42

Fredag:)

Orkade inte skriva något igår.
Va helt slut efter operationen, men allt gick bra, jag lever men ha grymt ont i magen :(

Lyfta ett mjölkpaket kan jag bara glömma, de gör för ont :(

Så idag ha gubben "alla" uppgifter i hemmet, stackarn säger jag bara.
Han e ju inte van å laga mat å passa barnen osv :(

Jaa åå sen började väl inte denna helg så bra, lilla N e sjuk igen..
Slapp iallafall åka in med henne till vårdcentralen, räckte med att ringa till 1177 å sen blev jag uppringd av en läkaren som skrev ut mollipect (stavfel)

Efter som att hon permatur bebis så få inte hon ta vilken medicin som helst
( allså reseptfri medicin från 1år )

Hon väger ju mkt mindre än "vanliga" 1åringar så då få man gå den lite krångliga vägen.
Men va gör man inte för att hon ska bli frisk! :) <3

Nee nu ska jag ta å slappa lite till i soffan å kolla på gula människor med flickorna ;)

Pojkarna e i väg å handlar lite, åå lillskiiten sover så sött i sin säng <3

Knasbilder på mig å flickorna ;)


Kommentar:
#1: mamma mu

tihii...
Den enda som va KNAS va du själv ;)

2012-11-27 @ 22:25:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: