beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-11
15:36:20

Nu då?

Nu sover N å T å A sitter å kollar på en film å gubben min e å tränar.

När han slutat så kommer skatan hit å ska hämta barnen å en tv-bänk som hon fick bara så att vi blir av med den ..

Just nu ha vi två st som står i vardagsrummet .. -.-'

Tycket inte de, känns som att vi aldrig kommer få i ordning i lägenheten.

För er som inte vet så e vi mitt upp i en renovering, hela lägenheten ska fixas å vi ha bara gjort hallen å barnens rum ..
De är nytt golv i hallen å vardagsrummet, nya tapeter i vårt sovrum, kök å vardagsrummet, ett valv mellan hall å vardagsrum sen e vi klara..
Så vi ha en hel del kvar å göra -.-'

Men men de kommer bli klart till slut!
Iallafall med mkt tjat på gubben..
Jag kan inte renovera men jag ha iallafall fixat fram en som ska hjälpa gubben min men då måste han fixa fram grejerna så att dom kan börja någon gång ..
Längtar tills allt e klart här hemma !!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: