beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-19
15:21:22

Skiit! Imon gäller de :o

Kom nyss på att de e den 19 idag, vilket betyder att den 20 e imon å då ska ju jag till läkaren :o

Skiit, skiit, skiit ..

Imon ska jag klä av mig framför läkaren!
Jag kommer till 110% bryta ut i gråt när de e dax å "visa felen"

Jag ha aldrig klätt av mig framför någon speciellt aldrig framför en främling!

Inte äns min egna familj vet hur jag ser ut under mina kläder ..
Vissa i familjen vet inte äns att jag lider av detta (hur min kropp ser ut)

Inte äns barnen vet hur jag ser ut utan kläder ..
När alla barnen e hemma så klär jag på mig i badrummet just för att jag inte vill att dom ska min kropp ..

Sen B föddes så ha jag inte visat mig på stranden eller i något badhus ...
Jag vill inte ha dom där blickarna från folk, jag vill inte höra viskningarna bakom min rygg, se hur folk pekar efter mig ..

Jag vill kunna gå in i en butik å kunna köpa mig ett linne å ett par jeans utan att behöva tänka
" kan verkligen jag ha detta? Kommer folk peka å skratta bakom ryggen på mig? "

Jag vill bara få känna mig "normal"

Jag e fast i någon annans kropp ..
:'(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: