beanelliesmamma.blogg.se

2012-11-25
16:06:09

Städat + nyopererad = dålig idé

Jaa, ibland tänker jag inte längre än va näsan e lång -.-'

Jag fick för mig att disken ska ju inte vara så svår å ta, åå så va disken borta.
Inga problem så, fick lite små ont i magen när man lyfte in sakerna.

Sen så tyckte jag att jag kunde dammsuga lite, dammsugaren står ju på golvet så den behöver jag ju inte lyfta ..

Visst..

Fick lyfta ner den från skåpet å de hög till som f*n i magen..
Men tror inte jag slutade för de, nee jag mitt pucko dammsög hela lägenheten å lyfte en massa skiit..

Balkongen fick sig oxå en lite städning ..

Så jaa nu ha jag skiit ont i magen -.-'
Men va trodde jag? Att man inte lär sig nån j*vla gång!!

Om jag inte få göra något i hemmet så få dom f*n spänna fast mig i sängen!!

Jag kan inte se ett glas på fel ställe, en ynka sten på hall golvet, tandkräm i handfatet, en smulig diskbänk!
Jaa jag blir knäpp, jag vill ha de rent även om jag e "sjuk"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: