beanelliesmamma.blogg.se

2012-10-21
15:25:13

..

Vem är jag ?
Vart e min plats ?
Tappat bort mig ..
Tappat den jag är ..
Vart för min väg ?

Idag känner jag mig tappad ..
Känner mig vilse ..
Ser någon helt annan i spegeln ..
Tjock, ful, äcklig, en som inte bryr sig ..

Mitt jag bryr sig om sitt utseende,
Men de gör inte här monster ..

Stora byxor med en ännu större tröja,
Ska inte jag få våga klä mig fint å få känna mig fin ?

Varför ska jag alltid få känna mig bort glömd?

Varför kan inte jag få känna mig speciell på ett fint sätt ?

Få våga köpa ett linne utan å behöva tänka: syns mina fel i detta?

Jag vill inte höra: Jaa men du ha ju fått barn.. De finns många som ha fått barn å dom e fortfarande fina, finns inga spår av barn ..

Jag vill få känna mig säker i min kropp ..

Jag e fast i någon annans kropp ..

Jag försvann för 6 år sen ..


Kommentar:
#1: jonna

<3

de lugnt vi kan sitta o deppa o peppa varandra om vårat utseende :)
Du är fin, kusin <3 precis som du är <3
Finns. <3

love you! <3

2012-10-21 @ 18:57:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: