beanelliesmamma.blogg.se

2012-10-31
13:16:21

Bitter

Idag e faan inte min dag ..
Morgon kaffet smakade vatten
Orken å lusten för hitta på något bara försvann ..
Spottade å fräste åt min mor i luren
N e ett monster idag, en massa j*vla trotts från hennes sida ..

Solen lyser så fint ute men nee jag ska vara inne å sura på allt å ingenting!!
Jaa jag e bitter f*tta idag !!

Åå ensam kväll blir de idag igen då gubben ska träna om han nu hinner ...

Få man säga upp sig från allt ?!

Bläää på den här dagen

Skakat en flaska till N så nu e de min tur å få avnjuta en cigg ..


Kommentar:
#1: mamma mu

Man HAR rätt o vara bitter F-a mellan varven, de brukar ju va var o varannan dag ju, vet du väl.
I morron är en annan dag.
Massa kramar o ring upp mig när helst du vill o känner för det

2012-10-31 @ 17:11:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: