beanelliesmamma.blogg.se

2012-10-22
18:19:22

Hemma igen ...

J*vla skiit läkare!!
Bara för att jag e en ung mamma så betyder de inte att jag inte kan se skillnad på andnings uppehåll å ett blå märke !!

N låg i sin säng å sov å att ett andnings uppehåll !! Jag fick inte äns liv i henne, hade inte gubben vart hemma å duckat till henne så vette faan ..

Så vi sökte för sömnapne å för kunna utesluta de så måste läkarna kolla föräldrarnas bakgrund å göra ett andnings koll under en natt å inte när barnet e vaken?!

Gaah!! Jag blir galen på eskilstuna läkarvård!!
Imon ringer jag å bokar en ny tid å då ska gubben va med oxå!!


Kommentar:
#1: mamma mu

Helt rätt! På dom bara! Ge dig inte!
Älskar dig

2012-10-22 @ 20:08:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: