beanelliesmamma.blogg.se

2012-10-21
22:55:37

Hmm:/

Den dagen ha vart låång å jobbig ..

Gråtit när ingen ha sett, ha inte sagt så mycket heller ..

Ha hållt mig undan ..

När barnen kom hem så gick jag till affären sen bodde jag i köket tills de va läggdax för dom ..

Gubben min ha frågat hela dagen om de är något men ha inte svarat ..
Eller joo mitt svar ha blivit: Jag e bara trött

Imon e dax för ännu ett läkarbesök, men de börjar kännas pissigt å gå dit ..
Läkarna verkar inte lyssna på mig utan skickar mig nästa läkare å till nästa läkare, nya prover å efter varje mötte säger dom: Jaa vi funderar på att bort allt men de finns en grej till vi vill göra ..

Nee usch för mitt liv just nu ..
Hade de vart för gubben min så hade jag nog gett upp för länge sen ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: