beanelliesmamma.blogg.se

2012-10-17
10:56:04

Soffläge

Så då ha vart duktig, diskat å bäddat rent i sängarna:)
Hittat felet på N andnings larm, måste hitta någon som kan löda tyvärr!
Ett liten, liten kabel ha lossnat så måste löda fast den å så e den som ny igen:)

Men nu ska jag lägga mig i soffa å lata mig lite innan T kommer över.
Sen e dax för tvätten, maskinen e laddat så behöver bara trycka på knappen:)
Men de få vänta;)

Saknar min gubbe jätte mycket! :(
Hatar hans jobb å hans tider, man få va glad om man hinner ses han på kvällarna:(
Ibland e han borta hela veckor å de e as jobbigt, skulle vilja ha han mer hemma!
Till och med barnen ha lärt sig att pappa kommer hem på fredag.
Fredagar är dom bästa dagarna här hemma då alla e samlade<3

Nee nu ska jag ta mig en kopp kaffe å ett antal cigg å invänta T :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: