beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-04
00:09:22

Ännu en sjuk vecka ...

Gud vilken härlig vecka or not!!

Bajs å kräk vecka med lilla N ..
Räcker de inte att hon ha haft feber i 2 veckor!?

Nee då, här ska vi köra på ännu mera..
Började med att hon spyr ner sin säng å sen soffan ..
Dagen efter så bajslackerar hon sängen..
Åå dagen efter de så gör hon samma sak + sin fåtölj å gubbens kläder ... :(

Tvättmaskinen ha fått jobba den här veckan kan jag säga!

Nu j* vla ska jag trycka i henne havregrynsgröt, blåbär, banan, majs jaa allt som kan göra hennes mage bra igen!!

Åå nästa vecka hoppas jag verkligen att hon e frisk för då kommer dom andra barnen så då e de fullt upp med skola/dagis!

Åå den här veckan skulle jag ha tagit stora barnens rum å rensa ut leksaker osv .. De e bara å hoppas att lilla N e piggare å gladare imon så jag kan få börja iaf!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: