beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-09
13:38:09

Arg, besviken å ledsen

Är så j*vla arg på dagis!! Hur faan kan dom skicka ut en räkningen på 2100kr för ett barn!! :o

Ett barn?! Ett barn som går 15 timmar i veckan!!

Nee då ha dom ändrat regler osv, barn under 3år ha inte rätt till 15 timmar i veckan gratis!! :o what fuck!! Så B, A & M går gratis då dom är äldre än 3!?

Hur faan tänker dom!?

Sen så e jag grymt j*vla ledsen då M kanske ska börja på engelska skolan ..

Jaa för er som kan eng å kan hjälpa med barnen med eng läxor ha säkert inga problem med en engelska skola!

Men jag kan INTE eng !! :'(
Så börjar han där så kommer jag inte kunna ha han här hemma då jag inte kan hjälpa han med läxorna!!

Nästan alla läxor e på eng, matte,no,so jaa allt!!
Min sambo tycker väl att de gör inget om han börjar där då eng e ett språk man måste lära sig.

Men e han hemma nu under våren fram till dec!? Nee de e han inte, han ser inte läxorna en enda gång!!

Så börjar M på den skolan så måste jag mot min egna vilja säga ifrån att han få bo här varannan vecka för att jag inte kommer kunna hjälpa han med en sån enkel grej som läxorna :'(

Snacka om att känner sig värdelös!! :'(

Gubben blir bara sur så fort jag säger att jag tycker inte han ska börja där, åå nu innan han åkte för att barnen så sa han: Jaa nee men då få M inte bo här då .. Kul ...

Hur faan tror han de känns å få höra de där!? :'(

Jag vill ha alla barnen här hemma på heltid åå att dom få träffa sin riktiga mor/far varannan helg å inte mer ...

Åå jag måste nog säga ifrån om min utbildning som börjar nu den 22/4 då dagis/skol kosterna kommer höja för mkt :'(

De känns som att allt kommer å skiita sig ... :'(

Jag vill ju bara väl men jag kan inte trolla, jag kan inte lära mig eng över en natt, jag kan inte trolla fram ett jobb..

Jag e bara jag.. Åå jag ha oxå känslor ..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: