beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-04
22:47:36

Helt slut!!

Usch vilken dag :o
Den ha vart lång, väldigt låång!

Vakna, kaffe å sen satte jag igång å röra på balkongen.

Tog precis allt från balkongen å skurade av golvet. Mattan hängde jag över räcket ( som tur va )

När jag hade skurat klart så skulle jag ta in hinken å moppen men då tappar jag hela j*vla hinken åå allt vatten bara for iväg rakt ner till grannen :o

Tack gode Gud så va inte grannen hemma så han/hon led inte iaf :)

Så då vart de å torka upp poolen åå sen fick jag börja ta ut grejerna igen :)

Efter sisådär 3 timmar så va allt klart :)

Sen kom J å hälsade på så då vart de en paus på 3 timmar :)

Lägger lilla N för natten å sätter igång med barnen rum, åå fy faan va jag ångrade de efter 1 timma!

Men men jag gjorde klart allt, ny bädda sängar, leksaker rensade å deras klädgömmer finns inte mer -.-'

Nu ska jag bara ta å hänga upp tvätten som blev sen så e jag klar å sängen väntar :)

Så j* vla sköönt !! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: