beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-15
10:43:21

Jaha då va de måndag igen *gäsp*

Nee usch va jag e trött -.-'

Vi gick å la oss kl 23 men somnade inte förens kl 01:30, sen vakande jag i panik kl 03:30 å kunde inte somna om förens kl 05:00 -.-'

Sen vaknade man kl 06:15 å då gick upp för att ringa vårdcentralen som ringde upp kl 08:40 ..

Ska vara där kl 14:45 angående mitt knä, ha haft ont i 3 veckor ..

Gå, sitta, ligga jaa vad man än gör så värker de :(

Ska även fråga om han skriva ut sömntabletter då min kära sömn inte finns längre ..

De spelar ingen roll hur tidigt jag lägger mig eller hur tidigt jag går upp morgonen ..

Jag få va glad om jag få 3 timmars sömn under en natt -.-'

Men läkaren i växeln sa att hon va osäker om att denna läkaren kunde hjälpa, hon gav mig nr till en beteendevetare :/

Men telefontiderna till henne va slut för dagen så jag få ringa henne imon -.-'

Suck nee om man skulle ta å fixa sig å få fart gubben så man kommer iväg i tid.

Han ska va hos frissan kl 13, så de blir å kasta Lilla N i sängen så hon få sova en liten stund innan :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: