beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-14
17:02:32

Nervös

Usch va jag börjar bli nervös!! :o
En vecka kvar sen börjar jag på lärningsutbildningen inom restaurang!!

Tänk så fixar jag inte de :o
Utan att de blir för tufft med barnen när dom e här :o

Jag ha ju 4 barn varannan vecka, skiit ..

Dagis, skola, arbete, hem, läxor, mat, städning, mina läxor, nattning, invänta gubben
(om han kommer hem från jobbet)
Lunch lådor, lyckas somna ..

Skiit, skiit, skiit ...

Kommer jag verkligen fixa allt själv!?

Samtidigt ska jag fixa allt de där så måste jag plugga till körkortet oxå ..

22/4 så börjar allt, lämna barnen å sen måste jag skynda mig till tåget för att ta mig till skolan i Västerås!!

Sen så ska man hitta till skolan från tågstationen oxå ..

De kommer bli en väldigt tuff start innan man ha hittat in i den nya rutinen..

Från två vuxna hemma till en + skolan i en annan stad med 4 barn på olika dagis/skola..

Men jag SKA bara fixa detta!!
Ska töja på alla gränser för att få tiden å gå ihop!!

Om jag nu måste kliva upp kl 05:00 för att hinna så ha jag inget annat val, måste jag gå å lägga mig kl 00 för att hinna klart med allt här hemma till nästa dag så jag bara bita i de sura äpplet å ta mitt ansvar!!

Jag MÅSTE klara av detta!!
Om jag ska ha någon chans å få komma vidare så måste jag göra detta!

Jag vill inte stå å trampa i samma grop år in å år ut!!
Den blir bara djupare å djupare ju längre tid de ta!

Åå nu ha jag min enda chans för att få göra de jag verkligen drömmer om!

En vacker dag så ska jag ha min egna restaurang å va ekonomisk oberoende!!

Nu pratar jag inte om att bli miljonär utan att man ska kunna köpa en resa utomlands utan att behöva spara i flera år, kunna köpa de där huset man bara vågar drömma om.. Jaa jag tror ni fattar.

Ha de gott ställt helt enkelt :)

Nee jag ska faan klara detta men de kommer bli tufft, j*vligt tufft vill säga!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: