beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-23
14:04:46

Plugga, plugga å mera plugga

Omg vilken rivstart man fick! :o

Tre häften, A4 storlek. Varje sida ha 12 frågor å det e tre sidor på häfte.

Kanske inte låter så mkt för er men för mig som inte ha gått i skolan på 7år är de as mkt!

Allt ska vara klart till måndag å då kommer första provet med!

I två timmar så hade jag lyckas svara på 3 frågor bara -.-'
Nu idag ha jag gjort 4 frågor på 1 1/2 timma -.-'

På fredag måste jag vara klar med allt så jag kan lägga ifrån mig boken å bara läsa in svaren!

Men annars så ha allt vart jätte bra, skolan låg utanför Västerås. Eller aa på landet, men de gick bra å hitta dit å läraren va trevlig, så de va ett stort + !

Varje måndag så ska jag dit å lämna in alla uppgifter, prov å få nya uppgifter :)

Super skönt, tycker så synd om barnen att dom måste kliva upp så tidigt men en dag i veckan så få vi bita i de sur äpplet ;)

Imon så ska jag till B dagis angående utskolning. Hon börjar ju skolan till hösten så då ska man få henne å känna sig trygg å säker.

Hon ha ju sin trygghet på dagis å all personal där, så hon ska slappa greppet om dom å ty sig till dom nya fröknarna på skolan.

Jag kommer nog ta de svårare än B!
Älskar verkligen hennes dagis å personalen där! :(

Hoppas att skolpersonalen e lika trevliga!

Nee nu måste jag ta å sätta fart här hemma med städningen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: