beanelliesmamma.blogg.se

2013-04-24
21:06:26

Strejk!!

Idag så sa jag till gubben att jag vägrar städa hemmet å tvätta hela tiden!!

Hans svar: men vi ha inte råd å anställa en städerska just nu :p

Han skämtade allså!

Men jag ha står fast vid mina ord!
Disken från frukosten/lunchen/middagen å kvällsmaten står kvar på köksbänken ..

De ekar i skåpen å bestiklådan.
De ligger handdukar på golvet i badrummet, kläder på golven, leksaker överallt!

Men jag ska inte röra skiiten!!
Hell no!!

När dom börjar klaga över skiiten så ska jag bara säga: men städa då, jag orkar inte!

Jag börjar städa igen när dom inser å börjar ta städen på allvar..

Som igår tex: jag hade precis skurat alla golv å allt va rent å fint, nee men då klampar dom in med skorna, kastar jackorna på golven, papper å böcker låg överallt i köket!

Tvätten som jag tvättade blev kvar i maskinen ( från igår )
Bad gubben å tvätta om den idag så man kan hänga upp den ..

Åå nu e de försent för att dra igång den-.-'

Sen ha mitt pluggande tagit stopp ..
Den blåste iväg idag, men imon måste jag göra klart allt!!

Åå imon ska jag iväg på behandling nr 2 :D

Ser verkligen emot de! ^^

Men innan de så måste jag upp till tandläkaren å betala resten, delade upp räkningen på två gånger:)

350 när jag drog ut tanden å imon ska jag betala 700 :)

Sen så få jag veta när jag ska dit nästa gång, men då e de inget som lagas!
Vet inte äns om jag ha några hål :/

Som tandsköterskan sa: en sanering :p hehe


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: